Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai, eikä Nilsiä Punavuori. Siksi myös jokainen K on erilainen: itsensä ja asiakkaidensa näköinen. Näin sinä saat sitä mitä kulloinkin satut tarvitsemaan - sellaistakin, jota et edes osannut pyytää. K yllättää positiivisesti, auttaa arjessa ja rikastuttaa elämää sinulle sopivaan hintaan. Jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Tämä ohjeistus kertoo, miten K-brändiä rakennetaan käytännössä. K-brändin kolme kulmakiveä ovat minut huomioiva, inspiroiva ja vastuullinen. Noudata niitä kaikessa tekemisessä. Pelkällä visuaalisella yhdenmukaisuudella ei pitkälle pötkitä, jos sisältö viestii väärää asiaa.

Asiakaskokemus

K on ensikohtaamisessa ystävällinen ammattilainen, joka ymmärtää ja arvostaa ihmisten yksilöllisyyttä ja omaa tilannetajua. Sisimmässään K haluaa olla menestyvä edelläkävijä – Euroopan paras. K on kuitenkin suoraselkäinen ja puhuu asiakkaalleen kuin ystävälleen.